donderdag 15 mei 2014

Ik ga naar de Ikea voor een kast en ik neem mee…

Ja ja, ik had gewoon enkel een nieuwe ladekast nodig.
Voor alles mooi in op te ruimen.
En ik kijk natuurlijk nog eens graag rond… welke vrouw ( of man) niet?

Ik kwam aan de textiel afdeling en wat heb ik mee… meters stof!

Voor mijn jongens: ruitjes van groot naar klein, streepjes en een effen stof.


Voor mij…

En dit vond ik zo leuk! Een stof waar je alles nog kunt inkleuren naar jouw wens. En ik denk er kussens ofzo van te maken voor in de toekomstige speelkamer…




4 opmerkingen:

  1. Tof hoor, die stof om in te kleuren. Dergelijke kussens kwam ik al eens tegen in blogland. Ik weet alleen niet meer precies waar (blogland is nogal groot) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel… hop naar de ikea… En je kan er ook aan beginnen. mijn stof gaat nog even blijven liggen… mijn jongens zijn nog maar 2 en 4 jaar oud… of ik kleur het zelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar ;). Van het laatste stofje zou ik ook kussentjes maken.
    Het worden vast weer mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen