zondag 12 oktober 2014

Enquete Webshop

Ik wil een andere stap zetten in mijn leven…
Het is een grote beslissing, eentje waar je veel over moet nadenken en niet zomaar moet invliegen…
Waar ik wel al zeker van ben is dat ik het zie zitten en dat het enorm kriebelt in mijn buik om dat te doen…
Ik ga dan ook binnenkort lessen bedrijfsbeheer volgen, omdat dat ik er eigenlijk niets meer van weet van wat onze leerkracht (die meer afwezig dan aanwezig was) ons geleerd heeft. Ik wou dat de lessen nu al begonnen!
En dus zou ik in 2015 een webshop (en winkel / magazijntje ) willen starten. Mijn idee: enkel voor jongens.
Maar jullie zijn mijn doelgroep en jullie denken daar misschien helemaal anders over en daarvoor zou ik eerst een marktonderzoek willen doen… Is ook nodig om te kunnen starten :)
Maar daarbij heb ik jullie hulp nodig…

Zouden jullie deze kleine enquete willen invullen aub. Deze is anoniem. Alvast bedankt!!!

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=203310

Geen opmerkingen:

Een reactie posten