donderdag 27 november 2014

Druk druk druk...

Dit is een povere maand geweest, sorry lieve mensen! Maar het is enorm druk!
Onlangs hadden jullie een berichtje gelezen met een enquete over een webshop starten...
Wel ik ga ze toch starten... Er zijn al heel veel vertegenwoordigers over de vloer geweest.
Ze hadden elk minstens 3 valiezen bij! Die boordevol met materiaal of stoffen zat! De meesten zaten hier wel een hele dag! Man mijn hoofd deed echt pijn die avond... Gelukkig waren er enkele vriendinnen die zich vrij konden maken om mee stoffen te kiezen! Ik ben een jongens mama en weet niet zo heel goed wat meisjes mama's mooi vinden... En gelukkig had ik er naast me zitten!

Er zijn ondertussen al 11 dozen toegekomen.
Deze zijn enkel de fournituren enzo... Maar toch al een heleboel!

Verschillende kleuren ritsen... 20 - 40 en 60 cm
 De rollen zijn boordstoffen...


Een doos vol boordstoffen... Zo heb ik 56 kleuren!


Manchettenboordstof voor de mouwen en de broekspijpen... spijtig hebben ze dit niet in alle kleuren... Al de kleuren die ze hebben... Bied ik aan!


Satijn biais en gewone satijn band.


Nog kleurtjes van satijn biais.


Elastische paspel... alle kleuren


Een doos vol gewone katoenen paspel, kanten boordje, koord voor in truien, koordstoppers...


Een  doos vol skai paspel, bollen biais, scharen, knielapjes


handtas beugels in skai...



Dikke vilt... 3mm



Dunne vilt 1mm


Nog dunne vilt en patroon papier...


Een doos vol doosjes met prym kamsnaps. En ook de tang....


De stoffen worden pas in januari geleverd... En 1 februari gaan we hopelijk van start!
Dan zal er een webshop en een bakstenen winkeltje zijn...

Zo spannend allemaal!

Tot binnenkort

3 opmerkingen:

  1. voor jongens!! Je hebt er alvast een volger bij met 3 jongens in huis. steds op zoek naar leuke geometriche figuren voor jongens! Niet te veel tekeningen wat dat worden snel pyjama's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Fien, Ik ben ook dol op geometrische figuren, dus daar heb ik er echt veel van! Maar natuurlijk heb ik ook wel wat tekeningen... Dat zijn de kinderen hun voorkeuren ;) Tot binnenkort dan maar!!!

      Verwijderen
  2. Spannend! Ik wens je alvast heel veel succes!
    www.handgemaaktdatsmaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen