dinsdag 2 december 2014

Secret Santa Swap...

Ja ja mijn tweede swapperdeswap!
Eerlijk.... Verleden keer, mijn eerste keer, was ik veel ongeduldiger... Dan moest het perfect zijn... een lijstje gemaakt van wat ik mijn swapmaatje kon geven, wat ik voor haar dochter en haar man kon maken. De man was het moeilijkste :) Maar bij de vrouwen ellenlange lijstjes... En dingen die ik zelf nog nooit gemaakt had.
Nu is het zo druk geweest met de voorbereiding van de webshop met al die beurzen en vertegenwoordigers...
Maar kijk... Nu heb ik mijn eerste cadeautje af voor mijn swapje. En ook weer iets dat ik zelf nog nooit gemaakt heb... Maar wel al veel zien passeren heb en toch met telkens mooie resultaten.

Dus hier kan je eens piepen wat ik gebruikt heb :)


Rararara wat heb ik gemaakt :)


Groetjes
Nathasja

4 opmerkingen: